کرک نامہ، اک نیا سنگ میل

عرصہ ہوا ہم ایک اور بلاگ کو پیارے ہو گئے، جی ہاں! کرکٹ بلاگ کرک نامہ کو اور اب تو کئی دن گزر جاتے ہیں اِس کوچے کا رخ کیے ہوئے۔ بہرحال، اب آئے ہیں تو ذکر کرتے چلیں کہ کرک نامہ اک اور سنگ میل طے کر چکا ہے یعنی اب وہ اردو سے آگے بڑھ کر انگریزی میں بھی جاری ہو گیا ہے۔

ہو سکتا ہے کہ اردو بلاگستان کے خیر خواہ ساتھیوں کو اس پر کچھ اعتراض ہو، لیکن چند معاملات ایسے ہیں جن کی وجہ سے یہ فیصلہ کرنا ضروری تھا۔ کرک نامہ کو شروع ہوئے ڈھائی سال کا عرصہ بیت چکا ہے اور اس پورے عرصے میں میری، محمد اسد اور چند دیگر دوستوں کی بھرپورکوششوں کے باوجود بلاگ اپنے قارئین میں اتنا زیادہ اضافہ نہیں کر سکا، جس کی توقع تھی اور جو اس منصوبے کو 'زندہ' رکھنے کے لیے ضروری ہے۔ اہم ہدف یہ تھا کہ کرک نامہ پر روزانہ آنے والے افراد کی تعداد اتنی ہو جائے کہ اس کے نتیجے میں اشتہارات ملیں، جن سے نہ صرف یہ کہ بلاگ خود کفیل ہوجائے بلکہ وابستہ افراد کے لیے بھی ایک کارآمد منصوبہ ثابت ہو۔

اسی ہدف کو حاصل کرنے کے لیے ہم نے انگریزی بلاگ کی شروعات کی ہے، جس کا مقصد اردو کے لیے لانچنگ پیڈ فراہم کرنا ہے۔ ایک ماہ تک ہمیں انگریزی کے نتائج بہت حوصلہ افزاء ملے ہیں اور اب جبکہ سال کا اہم ترین ٹورنامنٹ چیمپئنز ٹرافی شروع ہونے جا رہا ہے، پوری ٹیم کو بھرپور توقع ہے کہ اردو اور انگریزی دونوں کرک نامہ شائقین کرکٹ میں بھرپور مقبولیت حاصل کریں گے۔

مجھے اندازہ ہے کہ ابھی کرک نامہ پر بہت خامیاں موجود ہیں، لیکن پوری ذمہ داری کے ساتھ یہ کہنا چاہوں گا کہ میں نے اور پوری ٹیم نے اپنی بساط کے مطابق کوئی کسر نہیں اٹھا رکھی۔ جس حد تک ہم جا سکتے تھے،وقت لگانے، سرمایہ کاری، منصوبہ بندی اور اس پر عملدرآمد کرنے کے لیے تمام ممکنہ جدوجہد کی ہے۔ اور یہ تمام کام ہم نے اپنی پیشہ ورانہ اور ذاتی زندگیوں میں سے وقت نکال کر کیے ہیں۔

اب ہم نے ایک قدم مزید آگے بڑھایا ہے، جو پیشہ ورانہ نوعیت کا ہے کہ انگریزی کے میدان میں بھی قدم رکھا ہے تاکہ وہاں آنے والے قارئین کو بتا سکیں کہ اگر آپ کو یہ بلاگ اور اس پر موجودہ تحاریر پسند آئی ہیں، تو 'اطلاعاً عرض ہے' کہ یہ مواد دراصل اردو سے ترجمہ شدہ ہے، اس اردو کو جو آپ کی قومی زبان ضرور ہے لیکن آپ نے اسے دھتکارا ہوا ہے۔ مجھے توقع ہے کہ اس سے اردو بلاگز کے بارے میں جو عام تاثر پایا جاتا ہے کہ یہ معیاری نہیں ہوتے، اس کو زائل کرنے میں مدد ملے گی اور خود کرک نامہ بھی خودکفالت کی منازل طے کرے گا۔

میں ان تمام دوستوں کا تہہ دل سے شکرگزار ہوں جنہوں نے ڈھائی سال کے اس عرصے میں ہر قدم پر میری رہنمائی کی، تعریف کے ذریعے بھی اور تنقید کے ذریعے بھی۔ اور ساتھ میں یہ توقع بھی رکھتا ہو ں کہ اس سفر میں آنے والے تمام تر مراحل میں ان کا تعاون ہمیشہ کی طرح ایسے ہی موجود رہے گا۔

آخر میں میں آپ لوگوں سے پوچھنا چاہوں گا کہ آپ کرک نامہ پر کیا دیکھنا چاہتے ہیں؟ میں کوشش کروں گا کہ ٹیم کے ساتھ مل کر آپ کی فرمائشوں کو پورا کر سکوں۔

آپ یہ صفحات بھی دیکھنا پسند کریں گے ۔ ۔ ۔

6 تبصرے

  1. علی says:

    اللہ آپکو کامیاب کرے

  2. ہمایوں says:

    اللہ آپ کی مدد کرے.

  3. دوست says:

    اسے زندہ رکھیں بس. یہی کافی ہے.

  4. کرک نامہ ، آپ اور آپکے ساتھیوں کے لیے نیک تمنائیں اور دعائیں

  5. بقا کی جنگ جیسی حالت ہے اردو کی سائٹوں کی
    اپ اپنی سی کوشش کرتے رہیں
    اللہ تعالٰی اپ کی مدد فرمائیں
    آمین

  6. فیصل says:

    ہماری نیک خواہشات آپکے ساتھ ہیں۔ انشااللہ یہ فیصلہ کرکنامہ کے حق میں بہت اچھا ثابت ہو گا۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *